Koszt uczestnictwa zależy od daty rejestracji. Warto zapisać się jak najwcześniej!
Do 31 lipca
1 145 zł za osobę
Przy rejestracji otrzymasz specjalny pakiet wybranych video prelekcji z HRcamp 2018 GRATIS!
Do 31 sierpnia
1 330 zł za osobę
Przy rejestracji masz okazję otrzymać specjalny pakiet wybranych video prelekcji z HRcamp 2018 za 185 zł!
UWAGA! Przy rejestracji już 3 osób z firmy, kolejna osoba prawie nie płaci za bilet 🙂 Warto więc przybyć całą ekipą!
Rejestracja FAQ
Co stanie się po rejestracji?
Po pomyślnie zakończonej rejestracji online, potwierdzimy Twoją rejestrację i wyślemy mailem fakturę proforma. Po opłaceniu jej w terminie 7 dni, zostaniesz wpisany na listę uczestników.
Czy mogę się teraz zarejestrować, a później przesłać dane uczestników?
TAK. Możesz bezpłatnie przesłać lub zmienić dane uczestników w dowolnym momencie, ostatnia modyfikacja może mieć miejsce na trzy dni robocze przed konferencją (t.j do 18.10.2018). W takim wypadku, wpisz proszę „TBA” w polach Imię/Nazwisko. Aby uzupełnić brakujące dane uczestników napisz na kamila.ochedalska@ebinstitute.pl.
Jakie są warunki płatności?
Opłata rejestracyjna zawiera materiały konferencyjne, posiłki oraz napoje, ale nie zawierają zakwaterowania i innych wydatków. Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Po pomyślnie zakończonej rejestracji online, potwierdzimy Twoją rejestrację i wyślemy mailem fakturę proforma. Po opłaceniu jej w terminie 7 dni, otrzymasz fakturę VAT oraz potwierdzenie uczestnictwa.
Czy mogę przekazać swoją wejściówkę komuś innemu?
TAK. Możesz bezpłatnie przekazać swoją wejściówkę innemu uczestnikowi, zgodnie z procedurą zmiany danych jak z pytania 2. W tym celu napisz na kamila.ochedalska@ebinstitute.pl.
Jestem pracownikiem działu HR i chcę zarejestrować większą liczbę osób; co mam zrobić?
Większą liczbę osób możesz bezproblemowo zarejestrować wypełniając formularz rejestracji. Wystarczy, że w polu „Liczba uczestników” wybierzesz odpowiednią liczbę, a później uzupełnisz dane wszystkich uczestników. W przypadku problemów z rejestracją, napisz na kamila.ochedalska@ebinstitute.pl
Warunki rezygnacji
W przypadku rezygnacji masz dwie opcje:
- Możesz przekazać swoją wejściówkę komuś innemu. Aby to zrobić napisz na kamila.ochedalska@ebinstitute.pl.
- Zwrócimy Ci koszt uczestnictwa w konferencji. Aby otrzymać zwrot kosztów napisz na oliwia.rybinska@ebinstitute.pl.
Masz inne pytania?
Pisz śmiało na:
kamila.ochedalska@ebinstitute.pl – rejestracja i logistyka
oliwia.rybinska@ebinstitute.pl – sprawy finansowe i administracyjne