Menedżer ds. komunikacji korporacyjnej, Leroy Merlin Polska

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz marketingu, które zdobywał w spółkach giełdowych oraz międzynarodowych koncernach. Uczestniczył w licznych projektach związanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, między innymi dla takich firm jak Orbis, Scania, FujiFilm oraz DTZ. Obecnie pełni funkcję menedżera ds. komunikacji wewnętrznej w Leroy Merlin Polska odpowiadając za kształtowanie i realizację strategii w tym obszarze. Jednym z obszarów odpowiedzialności jest rozwój intranetu wykorzystującego technologię Web 2.0 oraz mobilnych narzędzi komunikacji i współpracy.

Maksymilian jest autorem licznych artykułów poświęconych tematyce marketingu, relacji inwestorskich, public i media relations oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w komunikacji korporacyjnej. Posiada doktorat w dziedzinie ekonomii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz tytuł MBA z zakresu komunikacji korporacyjnej i technologii informacyjnych Uniwersytetu Erasmusa w Rotterdamie. Pełni funkcję członka zarządu w Polskim Instytucie Relacji Inwestorskich (PIRI). Biegle posługuje się językiem angielskim oraz francuskim.