Tomasz Bartnik

Od 14 lat zajmuje się tematyką komunikacji marketingowej oraz jej wpływu na biznes klientów. Z początkiem stycznia 2016 roku objąłstanowisko Group Account Director w Dentsu Aegis Network, gdzie odpowiada za współtworzenie i wdrożenie strategii firmy, zarządzanie kilkunastoosobowym zintegrowanym zespołem ekspertów łączących kompetencje mediowe i kreatywne, tworzenie pełnych ekosystemów mediowych opartych o media pozyskane, płatne i własne, budowanie strategii komunikacji oraz konsulting biznesowy. Doświadczenie zdobywał w sieciowych agencjach takich jak Carat Polska (2012- 2015), Zenithmedia/ZenithOptimedia Group (2005-2012) i BrandConnection (2004-2005), pracując z kilkudziesięcioma klientami z właściwie prawie wszystkich możliwych branż. Współtworzył kampanie które były nagradzane i wyróżniane w konkursach branżowych takich jak EFFIE, Mixx Awards czy Media Trendy. Głównym obszarem zawodowych zainteresowań jest obserwacja zachowań konsumenckich w kontekście marek i kategorii produktowych, przełożenie wniosków na język komunikacji i mediów oraz wpływu bodźców zewnętrznych w postaci reklamy na decyzje zakupowe. Tomasz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne. Aktualnie, wykładowca na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego, Budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding.

Prywatnie, jest wielkim fanem sportu, wyczynowo uprawia kolarstwo szosowe w klubie kolarskim Ośka Warszawa, biega, jeździ na nartach. Ponadto, jest miłośnikiem historii, którą przeplata z dobrą muzyką oraz ulubionym Gewurztraminerem.