Monika Czaplicka

W branży social media od 9 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy.

ur. 3 padziernika 1987 w Katowicach; aktywistka (toleralistka), twórczyni muzyki, komputerowy geek z magicznymi paluszkami, fanka social media Social media freak od 8 lat (podkreślam freak). Pasjonuje się robieniem dziwnych prezentacji o SM. Zajmuje się strategiami (czyli jak robić, żeby robić dobrze) i analizowaniem świata wirtualnego. I bezpodstawnym dyrygowaniem wszystkimi. Noł lajf. Prywatnie siedzi za dużo przy komputerze, trochę czyta, ogląda jeszcze więcej filmów i czasem aktywizuje się społecznie. Łączy w sobie Virginię Woolf, Oskara Wilda i pasję do pewnego trunku Ernesta Hemingway’a.  Zespół zaznacza, że wciąż nie wie czy Monika nie jest robotem, bo nie sypia. Jej chęć do dominacji nad światem sprawia, że nawet szefowie wszystkich szefów mówią potulnie „Ok, Monia…”. Używa trudnych wyrazów, bo to fajne. Twierdzi, że dużo czyta, ale my uważamy, że internety się nie liczą. Cenimy ją za poczucie humoru, ciepło i wiedzę, przekazywaną tak, że nawet pan Mietek ze spożywczego wie już co to Social Media.