Agenda HRcamp 2019

9:00

Powitanie

9:10 – 9:30

Najsilniejsze konsumenckie marki pracodawców.

Premiera wyników badania 350 marek pracodawców Premium Employer Brand.

Kinga Makowska, Employer Branding Institute

Doładuj się!

Budowanie doświadczeń
Gospodarzem ścieżki będzie Maja Gojtowska
Narzędzia&Innowacje
Gospodarzem ścieżki będzie Bartek Janowicz
Strategie & Dane w HR
Gospodarzem ścieżki będzie Bartosz Furtak

9:40 – 10:10

Purposeful organisation. How to build sense of being within organisation?

Juliola Nierychło

HR Director Central Eastern Europe

The Lidl Way to Career- niezwykły program stażowy.

Karolina Musidlak

Employer Branding Specialist

Czy współczesny rynek pracy rzeczywiście należy do pracownika? Zestawienie badań kandydatów i pracodawców OLX Praca

Artur Kołpowski

Head of JOBS & B2C OLX

Paweł Świderski

Head of Operations OLX

10:20 – 10:50

Ma być szybko, łatwo i przyjemnie – o doświadczeniu kandydata na przykładzie McDonald’s

Tomasz Polewczyński

Konsultant ds. Reputacji pracodawcy

HR in the era of new world of work. What do we need to meet the challenges?

Partner zarządzajacy

Nazwisko Prelegenta ujawnimy wkrótce 😉

Jak przełożyć strategię EB na prostą, efektywną i prawdziwą komunikację? Case study: Wiele historii, jedna stacja.

Marta Noszczak

HR Manager

11:00 – 11:30

What candidates needs is what HR is becoming to.

Head of Analysis, Communication & Relations

Tomáš Ervín Dombrovský

O autentycznej komunikacji. Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? Case study JYSK Polska.

Aleksandra Chalimoniuk

Dyrektor Komunikacji i PR

Organizacja w zmianie. Jak strategia employer branding może wspierać cele biznesowe?

Karolina Gębura-Nowak, Talent Acquisition Manager & Employer Branding Manager Poland & Baltic States

🙂

11:40 – 12:30

Kandydat czy już klient? Jak wykorzystać candidate experience do budowania biznesu?

Debata z udziałem Karoliny Bieńkowskiej (Grupa Pracuj), Marty Stachowskiej (Netguru)

Poprowadzi Maja Gojtowska

Od współpracy ze startupami do wdrażania innowacyjnego i startupowego podejścia do pracy wewnątrz organizacji.

Debata z udziałem Anity Rogalskiej (PMI), Ewy Zmysłowskiej (Play) i Pawła Leksa (Pracuj Ventures)

Poprowadzi Bartek Janowicz.

HR oparty na danych - jak wdrożyć w organizacji zarządzanie oparte na danych?

Debata z udziałem Kingi Makowskiej (EBI) oraz Karoliny Gębury-Nowak (PMI)

Poprowadzi Anna Morawiec-Bartosik

13:00 – 13:30

Inicjatywa w rękach pracowników. Jak zrobić to z głową?

Edyta Wiśniewska

Recruitment and Employer Branding Manager at AmRest

Experience Gdańsk, Experience Intel, czyli jak wykorzystać lokalizację w employer brandingu.

Jakub Skalik

EMEA Recruitment Marketing Manager

Jak policzyć niepoliczalne? Wyniki Pierwszego Badania Stanu Analityki HR w Polsce.

Anna Morawiec-Bartosik

Partner, Ctrl+HR

13:40 – 14:10

Well-being kluczem do zaangażowania pracowników - case study mBanku w Czechach i na Słowacji

Aleksandra Zwolińska, Arkadiusz Klimczak

Internal Communication Specialist, People Operations Business Partner

Building culture around data. Case study.

Katarzyna Cymerman

HR Director

Jajko czy kura? Współpraca strategii i kreacji w działaniach EB.

Kinga Makowska & Kaja Gryciak

Head of Strategy & Clients Service Manager

14:20 – 14:50

Program powerON: jak wyzwalamy energię do działania i dzielimy się nią w naszym banku?

Dagmara Just

Employee Experience Specialist

VR i AR w służbie Employer Brandingu – case study Capgemini Polska

Dominika Nawrocka

Brand Communication & CSR Manager

Jest dobrze ale może być lepiej. Aktualizacja strategii employer brandingowej jako narzędzie do wspierania transformacji cyfrowej.

Adam Piwek

Social Media Manager

15:00 – 15:30

10 000 metrów kwadratowych wspierających wellbeing w Aon. Case study z przeprowadzki biura.

Dariusz Pastuła

Dyrektor HR

Budowanie marki pracodawcy w oparciu o dane. Case study.

Agata Białkowska-Samul

Talent Sourcing & EVP Leader

Budowanie kultury radości w pracy, czyli o globalnym badaniu FUN Index.

Patryk Atłas

Kierownik ds. Kultury i Komunikacji w AmRest

15:40 – 16:10

Servant Mindset, czyli jak skandynawska filozofia zmieniła polski rynek kontraktingu IT

Krzysztof Grzyb, Paweł Zdziech

Head of Marketing, Recruitment & Communication Manager

Przejdź na żółtą stronę mocy, bo tu praca Ci służy - czyli o sile autentycznej komunikacji z kandydatami

Lidia Robakowska

Employer Branding Partner

Od strategii organizacji do strategii EB. Case study.

Marta Kowalska

Kierownik Rekrutacji i Rozwoju Talentów

Warsztaty

16:30 – 17:30

Autentyczność w rekrutacji, czyli o projektowaniu bezpośredniej i bliskiej komunikacji z kandydatami.

Magdalena Tuchowska

HR Manager

7 Kroków Tworzenia Treści Na Linkedin, które osiągną 20 tyś.+ wyświetleń

Grzegorz Deszczka

#rekruterzbroda

Design Thinking w employer brandingu.

Bartosz Furtak

Strateg kreatywny

Zapisz się na Konferencję i Galę EBStars

19:30

Startujemy z Galą EBstars!

Prezentacja finalistów!

Zaprezentujemy intro do najlepszych casów w kategorii! Zobacz kto oceniał projekty! Poznaj najlepsze kampanie i działania employer branding.

Ogłoszenie zwycięzców i prezentacja finalistów

od 22:30

Afterparty i HRworking 🙂

Chcę zostać partnerem

Chcę poprowadzić warsztat

Nasze wydarzenia na facebooku