Agenda HRcamp 2019

9:00

Powitanie

9:10

Power Speech niespodzianka!


Otwarcie wydarzenia z udziałem gościa specjalnego: Jarosława Kuźniara.  
dziennikarza i mówcy, który przygotuje nas na wyjątkowy dzień pełen wiedzy i inspiracji.

Doładuj się!

Budowanie doświadczeń
Gospodarzem ścieżki będzie Maja Gojtowska
Narzędzia&Innowacje
Gospodarzem ścieżki będzie Bartek Janowicz
Strategie & Dane w HR
Gospodarzem ścieżki będzie Bartosz Furtak

10:00 – 10:30

Purposeful organisation. How to build sense of being within organisation?

Juliola Nierychło

HR Director Central Eastern Europe

The Lidl Way to Career- niezwykły program stażowy.

Karolina Musidlak

Employer Branding Specialist

Czy współczesny rynek pracy rzeczywiście należy do pracownika? Zestawienie badań kandydatów i pracodawców OLX Praca

Artur Kołpowski

Head of JOBS & B2C OLX

Paweł Świderski

Head of Operations OLX

10:30 – 11:00

Ma być szybko, łatwo i przyjemnie – o doświadczeniu kandydata na przykładzie McDonald’s

Tomasz Polewczyński

Konsultant ds. Reputacji pracodawcy

Przyszłość rynku pracy. Przygotuj się na kolejny poziom HR

Marek Strojkowski

Director of Sales and Customer Success w Talentuno Poland

Jak przełożyć strategię EB na prostą, efektywną i prawdziwą komunikację? Case study: Wiele historii, jedna stacja.

Marta Noszczak

HR Manager

11:20 – 11:50

Lack of candidates - the curse of times of prosperity, or an opportunity for the future? Data, insights and trends from Czech and Polish market.

Head of Analysis, Communication & Relations

Tomáš Ervín Dombrovský

O autentycznej komunikacji. Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? Case study JYSK Polska.

Aleksandra Chalimoniuk

Dyrektor Komunikacji i PR

Organizacja w zmianie. Jak strategia employer branding może wspierać cele biznesowe?

Karolina Gębura-Nowak, Talent Acquisition Manager & Employer Branding Manager Poland & Baltic States

11:50 – 12:40

Kandydat czy już klient? Jak wykorzystać candidate experience do budowania biznesu?

Debata z udziałem Karoliny Bieńkowskiej (Grupa Pracuj), Marty Stachowskiej (Netguru), Patrycji Tkacz (Danone)

Poprowadzi Maja Gojtowska

Od współpracy ze startupami do wdrażania innowacyjnego i startupowego podejścia do pracy wewnątrz organizacji.

Debata z udziałem Anity Rogalskiej (PMI), Ewy Zmysłowskiej (Play) i Pawła Leksa (Pracuj Ventures)

Poprowadzi Bartek Janowicz.

Czy HR nadal stać na ignorowanie danych?

Debata z udziałem Kingi Makowskiej (EBI), Karoliny Gębury-Nowak (PMI), Dominiki Nawrockiej (Capgemini) i Adama Piwka (Santander consumer Bank)

Poprowadzą Anna Morawiec-Bartosik i Bartosz Furtak

12:40 – 13:40

13:40 – 14:10

Inicjatywa w rękach pracowników. Jak zrobić to z głową?

Edyta Wiśniewska

Recruitment and Employer Branding Manager at AmRest

Experience Gdańsk, Experience Intel, czyli jak wykorzystać lokalizację w employer brandingu.

Jakub Skalik

EMEA Recruitment Marketing Manager

Jak policzyć niepoliczalne? Wyniki Pierwszego Badania Stanu Analityki HR w Polsce.

Anna Morawiec-Bartosik

Partner, Ctrl+HR

14:10 – 14:40

Well-being kluczem do zaangażowania pracowników - case study mBanku w Czechach i na Słowacji

Aleksandra Zwolińska, Arkadiusz Klimczak

Internal Communication Specialist, People Operations Business Partner

Building culture around data. Case study.

Katarzyna Cymerman

HR Director

Jajko czy kura? Współpraca strategii i kreacji w działaniach EB.

Kinga Makowska & Kaja Gryciak

Head of Strategy & Clients Service Manager

15:00 – 15:30

Program powerON: jak wyzwalamy energię do działania i dzielimy się nią w naszym banku?

Dagmara Just

Employee Experience Specialist

VR i AR w służbie Employer Brandingu – case study Capgemini Polska

Dominika Nawrocka

Brand Communication & CSR Manager

Jest dobrze ale może być lepiej. Aktualizacja strategii employer brandingowej jako narzędzie do wspierania transformacji cyfrowej.

Adam Piwek

Social Media Manager

15:30 – 16:00

10 000 metrów kwadratowych wspierających wellbeing w Aon. Case study z przeprowadzki biura.

Dariusz Pastuła

Dyrektor HR

Budowanie marki pracodawcy w oparciu o dane. Case study.

Agata Białkowska-Samul

Talent Sourcing & EVP Leader

Budowanie kultury radości w pracy, czyli o globalnym badaniu FUN Index.

Patryk Atłas

Kierownik ds. Kultury i Komunikacji w AmRest

16:20 – 16:50

Servant Mindset, czyli jak skandynawska filozofia zmieniła polski rynek kontraktingu IT

Krzysztof Grzyb, Paweł Zdziech

Head of Marketing, Recruitment & Communication Manager

Przejdź na żółtą stronę mocy, bo tu praca Ci służy - czyli o sile autentycznej komunikacji z kandydatami

Lidia Robakowska

Employer Branding Partner

Od strategii organizacji do strategii EB. Case study.

Marta Kowalska

Kierownik Rekrutacji i Rozwoju Talentów

Warsztaty

16:50 – 17:50

Autentyczność w rekrutacji, czyli o projektowaniu bezpośredniej i bliskiej komunikacji z kandydatami.

Magdalena Tuchowska

HR Manager

„Grywalizacja w służbie Employer Branding” – praktyczny warsztat tworzenia projektów.

Anna Jankowiak

Właścicielka GrywIT

7 Kroków Tworzenia Treści Na Linkedin, które osiągną 20 tyś.+ wyświetleń

Grzegorz Deszczka

#rekruterzbroda

18:10

Najsilniejsze konsumenckie marki pracodawców.

Premiera wyników badania 350 marek pracodawców Premium Employer Brand.

Kinga Makowska, Employer Branding Institute

18:30

Startujemy z Galą EBstars!

Prezentacja finalistów!

Zaprezentujemy intro do najlepszych casów w kategorii! Zobacz kto oceniał projekty! Poznaj najlepsze kampanie i działania employer branding.

Ogłoszenie zwycięzców i prezentacja finalistów

Afterparty i HRworking 🙂

Chcę zostać partnerem

Chcę poprowadzić warsztat

Nasze wydarzenia na facebooku